Gratis anonieme verzendingen op alle bestellingen boven de 75 euro.

Klachten

PleasurePlay staat voor klanttevredenheid. We doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Als je niet tevreden bent willen wij graag samen tot een passende oplossing komen.

 

Heb je een vraag of klacht over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen zodat wij je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Kijk ook eens op onze pagina veelgestelde vragen, wellicht staat je vraag ertussen.

 

Ook kun je gebruik maken van ons contactformulier.

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pleasure-play.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

PleasurePlay staat voor klanttevredenheid. We doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Als je niet tevreden bent willen wij graag samen tot een passende oplossing komen.

 

Heb je een vraag of klacht over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen zodat wij je klacht direct in behandeling kunnen nemen. Kijk ook eens op onze pagina veelgestelde vragen, wellicht staat je vraag ertussen.

 

Ook kun je gebruik maken van ons contactformulier.

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pleasure-play.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.